Woensdag vandaag . . .

 


Wat er scheelt, geen idee, maar ik die dacht dat er een logje klaar werd gezet heb het dus mis voor en ik schiet dan maar dadelijk aan de gang om er eentje te beginnen.

Het zonnetje schijnt en dat doet al snel mijn zin om binnen te blijven vergeten, seffens mijn stoute schoenen aan trekken en even een wandeling maken.  Maar eerst dit tot een goed einde brengen !

Veel heb ik eigenlijk niet te vertellen, misschien wel dit, de laatste dagen hadden we weer zoveel aan ons hoofd dat ik ook wel eens wat vergeet dus daar zal ik het dan maar bij houden.

In de voormiddag al samen op pad geweest om wat aankopen te doen en ik wil dat morgen ook nog doen maar ietsje verder weg van huis dus daar komt wat meer bij kijken.  Ook moet ik nog mijn lijstje maken om die bezoeken af te werken en daarna weer naar huis toe en we hopen op nog mooi weer ook.  Maar dat zal dus voor morgen zijn, of ik mooi weer mag verwachten weet ik niet maar blijkbaar zou het wel mooi zijn voor de tijd van het jaar.  Dus op hoop van zegen zijn we morgen weg.  Ik wou immers een paar pantoffels kopen, ik had die reeds eerder besteld maar ze bleken me te klein en daarna terug gestuurd en mijn geld ervan terug gekregen.  Nu dus weer maar eens op pad maar niet alleen voor die pantoffels, dat zou te gek zijn.

Zo zijn er nog wat spullen nodig om ons toilet te vervolledigen, een soort van bodylotion en nog wat ander dingen, terwijl we dan toch ook daar zijn willen we ervan genieten.  En oh ja, nog filters voor de waterfilter, verdorie, die zou ik nog vergeten.  Dan zie je nog dat er hier wat ontbreekt en ook daar en ginder nog wat nodig is.  Uiteindelijk heeft een mens nog wat meer aan te kopen dan eerst gedacht en als je ginder bent dan zie je misschien nog wel wat.

Maar nadien, als alles weer wat is aangevuld aan voorraad dan zijn we weer gerust, geloof me vrij : veel voorraad hebben we niet maar wel iets zo opzij staan voor als het eens moest zijn dat je er niet kan geraken door de ene of andere reden.  En in deze tijden van corona kan het ook echt wel alles zijn.  Zo wil ik nog wel wat bleekwater in huis hebben, kwestie van het te gebruiken om alles zuiver te maken zoals de deurkrukken als er iemand anders naar binnen is geweest, een mens kan nooit voorzichtig genoeg zijn.  Dat is dan ook iets wat ik doe terwijl de echtgenoot uit huis is en ik alleen ben zodat het gedaan is voordat hij weer in huis komt.  Maar dat is iets voor op een andere dag.

Dan ben ik nog zinnens om te poetsen, of ik ook alles zal gedaan krijgen weet ik niet, het staat op mijn lijstje van wat ik nog wil gedaan krijgen.  Maar ik ben er zeker van : als het deze week niet goed lukt dan zal het iets voor in het begin van volgende week worden.  Voor de feestdagen wil ik het proper hebben om ook ervan te kunnen genieten en hier rustig onder ons twee door te brengen.  Veel meer zal er ook niet te zien en te doen zijn, misschien eens een wandeling maken tussendoor en niet te veel snoepen met die dagen.  We hebben wel wat voor onszelf voorzien en een verdwaalde gast kan ook al wel eens een stukje meepikken en krijgt een deel van de kerststronk en van het hartje met nieuwjaar maar veel verder zal het niet gaan.

Nu ben ik zowat aan het einde van mijn latijn, de zon lokt me naar buiten maar ik heb hier wat in een emmertje gezet om uit te trekken, wat ik dus nog zou moeten wassen en zeker niet laten staan in dat water !  Je begint ergens aan en wil dat dan ook weer uit de voeten krijgen, ik weet niet of dat bij anderen ook zo gaat maar wanneer ik erin vlieg dan wil ik ook ermee gedaan krijgen zodat dat allemaal van de baan is.

Verder blijft er niks anders meer over dan jullie nog een fijne dag toe te wensen, al is de helft er al wel van voorbij.  Geniet nog van het mooie weer om ook eens naar buiten te gaan en dan kan je zoveel beter genieten van de relatieve rust in de avond.  En als het buiten donker is geworden dan gaan de gordijnen dicht en houden we ons rustig bezig hier binnen.  Nog een fijne avond !


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!