vrijdag en weer een wandeling . . .


Ja inderdaad, gelukkig zijn we reeds vrijdag, ook voor ons mag het reeds weekend zijn en dat hopen er nog wel een aantal mensen mee ons.  Er zijn er ook die er niet om geven welke dag het is, alle dagen zijn voor hen hetzelfde maar ik hou van de weekends omdat ik het dan ook meestal wat minder druk heb.  Of dat ook dit weekend zo is, geen idee, we zien wel wat het ons zal brengen, in ieder geval ga ik ervan genieten !

Voor vandaag staat er niks speciaal op het programma, ik ga een gewone dag tegemoet, geen dag met veel poespas of niks dat op de agenda staat, ik hoop op een dag dat ik ook eens wat meer met rust wordt gelaten.  Want de vorige dagen waren al druk genoeg en om het dan nog wat drukker te maken stelt de echtgenoot me zoveel vragen en probeer ik die telkens zonder stemverheffing te beantwoorden.  Maar op de duur wordt het wel eens te veel, en zo ging ik dus op donderdag ook nog eens een wandeling maken.  Ik zou dat wel iedere dag willen doen maar dat lukt me zeker niet.  Kijken jullie maar, het is echt niks bijzonders maar ik wil ze jullie toch laten zien . . .


In dit fruitboompje zat net voordien een merel, hij was dus gevlogen tot de volgende boom, van dezelfde soort.  Ik wou er een beeld van schieten maar kwam dus te laat en daarom maakte ik maar dit beeld, een boompje met kleine vruchtjes erop waar vogels op verlekkerd zijn blijkbaar.


En deze bessen hingen daar zo verleidelijk, te mooi om eraan voorbij te gaan.


Daarna zag ik nog deze, raar toch dat die veel witter zijn, misschien van een andere soort of nog wat jonger ?!  'k Heb geen idee van waar dit verschil komt, ze stonden nochtans in mekaars buurt.


Aan de vijver van de trapbootjes voor de kleine kinderen dacht ik wat te gaan verpozen en me neer te zetten maar de banken waren echt wel vuil, dus maar niet gedaan.  Hier lijkt het nog wat kleurrijk te zijn, ook al staan er geen bladeren meer aan de bomen.


Hiermee sluiten we dan deze serie af, het was genoeg geweest, nu nog gewoon wat wandelen tussen de bomen, naar huis toe via een kleine omweg en dan weer rustig blijven als de echtgenoot me de duvel aan doet !  Of hoe het ook gans anders zou kunnen verlopen maar ja, wie ben ik om erover te zagen, ik zeg het gewoon maar meer ook niet want het haalt toch niks uit !



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!