weekend en een update . . .



Zaterdag zijn we vandaag, weekend is het dus ook reeds en alles lijkt hier wat kalmer te verlopen.  Alleen ben ik met de was van de beddenlakens bezig en ik heb zinnens om ook nog wat kleine lingeriespullen te wassen, samen met een bloes die erbij kan gedaan worden.  

Immers als je dat allemaal wat laat liggen dan weet je tenslotte ook niet meer goed waar die mogen gebleven zijn als je in je kleerkast kijkt !  Ach, ik bedoel niet dat ik maar een tweetal stukken heb om te dragen, helemaal niet, maar wel dat je die soms kan missen en zitten nadenken van 'waar mogen die nu toch gebleven zijn', en ja, het waren zowat mijn favorieten en dan wil je die steeds maar opnieuw uit de kast halen, al heb ik er nog wel van die serie en die passen ook goed bij mijn andere kledij maar ja, als het je favorieten zijn, die kan je niet lang missen hé !

Tot zover waar ik mee bezig ben en wat ik zinnens ben om te doen.  Nu even een update van hoe het met de ziekte van onze schoonzoon verloopt, hij is al licht aan de beterhand, in zo verre dat hij weer op een gewone Covid-kamer ligt in het ziekenhuis en van de beademing af is.  Dat is toch al een heel goed teken, en ook tegelijk een teken dat het in het geheel beter gaat en dat vermoedelijk zijn antibioticum is aangeslagen en het werk doet dat het moet doen.  Spreken aan de telefoon dat gaat nog niet echt goed, gisteren toch nog niet maar ja, wie belt er nu met een zieke mens op intensieve ?!  Dat kunnen alleen mensen zijn die heel dicht bij hem stonden en anderen zouden toch slimmer moeten zijn, ze leggen je daar niet voor niks hoor !  We duimen in ieder geval voor je dat je snel weer naar huis toe mag komen binnen afzienbare tijd.  

En jullie weten het ook nog wel : ik ben hier in de kasten aan het rommelen en daar is gisteren wat uit de kast gekomen wat ik al een tijdje had gemist !  Dus ook ik begin te vergeten waar ik iets zet of leg, maar dat moet je niet verwonderen als je met zoveel dingen tegelijk bezig bent.  Immers ik doe hier meestal alle financiële dingen zoals betalingen en het geld wat in het oog houden zodat die hoop niet te groot wordt !!!
Maar vandaag toch nog iets wat me verrast heeft : ik wou de safe openen maar geen lichtje ging branden en geen kikje kwam er nog uit !  Ja, ook dat kan voorvallen in coronatijd en dan moet je ook nog zorgen dat je weer een volle batterij hebt, want dat ding werkt op een batterij die erin zit.  Nochtans hadden we die reeds een tijdje geleden vervangen, die kan heel zeker op die tijd niet gans plat zijn, dus daar was vermoedelijk wel iets mis mee.  Wat ik wel had opgemerkt in de laatste keren dat ik de safe opende : dat ze trager ging en vroeg aan de echtgenoot of het al lang geleden was dat we die batterij hadden vervangen, neen, zei hij toen ook maar dan had ik moeten beseffen wat er wel kon aan de hand zijn.  Dus nu kan ik aan mijn horloge niet meer aan die ik wou aantrekken, mijn dagelijkse horloge, met stalen armband, die gaf deze morgen aan dat ze niet meer werkte zonder volle batterij, ook dat had het dus begeven.  Dan maar die dure aangetrokken want verder is er geen andere meer beschikbaar wegens in die safe . . . waar we momenteel niet eer in geraken !

Dus dat is zowat brute pech op dit moment maar zal in de komende dagen wel verholpen kunnen worden, verder nog maar wat rommelen hier en daar zodat ook die kasten opgeruimd en netjes weer in orde kunnen gezet worden.

Nog een heel fijn weekend wens ik iedereen toe en geniet maar van een wandeling zo lang het weer nog mooi blijft !




Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!