maandag . . . en vervolg van de wandeling . . . !

 


Een mooie nieuwe week wensen we iedereen toe maar ik wil nog wat beelden laten zien, ook ik ben even van het vaste pad afgeweken en heb hier en daar wat gaan rondneuzen op plekken waar rottend hout lag en daar kan je vaak ook paddenstoelen tegen komen.  De namen van deze paddenstoelen ken ik niet maar ik laat het aan jullie om ze een naam te geven.












Mijn persoonlijke voorkeur ging uit naar deze kleine paddenstoelen, ik moest er echt niet veel moeite voor doen maar of de beelden allemaal scherp zijn weet ik echt niet, ik kan op het schermpje van de camera dat niet echt goed zien als ik geen bril draag en met een leesbril gaan rond lopen dat kan ik ook niet als ik wandelen ga, dus ja, moet het maar zo.  Dat is ook de reden dat ik zoveel beelden schiet om toch zeker te zijn dat er eentje bij is dat degelijk is of toch toonbaar.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!