dinsdag . . .



Een fijne dinsdag voor iedereen . . . en nu zien dat ik geen verkeerde afbeelding hier neerzet bij mijn logje, dat was gisteren op Facebook wel het geval, jammer maar helaas, een mens kan zich wel eens vergissen maar ik heb daar ook wel een verklaring voor !  

Namelijk zocht ik naar een mooie zonnebloem en die had ik al snel gevonden . . . samen met de tekst "een fijne dinsdag" wat gisteren dus een dag te vroeg was !  Ja, iedereen kan wel eens een foutje maken hier of daar, ook ik ben daar niet te goed of te mooi of te vriendelijk voor of wat je ook mag bedenken . . . het is gebeurd en je kan iets wat je plaatst niet zo maar terug fluiten op internet . . . jammer maar helaas.  Maar je kan het wel rechtzetten en dat heb ik dan ook gedaan, vlak erna toen ik bemerkte wat er stond en zo was alles weeral bij het oude, ik wed dat velen het niet dadelijk hebben opgemerkt . . . ?!

Hoe warm het vandaag gaat worden, tot nu toe geen idee eigenlijk, we zien wel maar de zon schijnt al volop en ze lijkt me ook wel warm te worden dus vanaf vandaag gaan we warmere dagen, om niet te zeggen tropische dagen, tegemoet !  Wapen u er dus goed tegen en hou je op de warmste momenten goed binnen of in de schaduw van bomen, zodat je de ganse dag nog redelijk fris blijft en gezond van lijf en leden.  

Nu we zo goed als het kan de coronacrisis te boven zijn gekomen moeten we dat liefst van al zo houden ook en vooral veel drinken, want dat vergeten we soms wel eens.  Ik ondervind bij mezelf dat ik op zulke warme en/of hete dagen veel meer drink dan anders, ook zo hou jij jezelf fit en gezond . . . en een beetje beweging kan ook geen kwaad.  Al zeg ik het hier tegen jullie allemaal, zelf zou ik dat ook best doen, ware het niet dat ik vandaag nog de laatste stukken hier ga proper maken en daarna moeten we maar zien dat we het redden !

Zelf wil ik in de namiddag wel eens wat rust nemen ook, de vorige nachten heb ik niet zo goed geslapen eigenlijk en dan wordt het al snel tijd om ook eens even te verpozen tussendoor, misschien na de middag wel, we zien wel wanneer de rust hier weerkeert.  Gisteren in de vroege avond vielen mijn ogen ook steeds maar dicht, ik heb bepaalde sequenties niet gezien van programma's die ik meestal wel volg maar geen nood, ik neem meestal wel alles op wat ik wil zien dus als het niet is weg gedaan van de harde schijf dan kan ik het nog altijd raadplegen . . .  zo zie je maar waar dat ook goed voor is !

En in de komende dagen zal het dus bakken worden en dan kan het hier wel eens echt warm worden maar de boodschap is dan : vroeg genoeg langs die ene kant alles sluiten en zorgen dat het dicht blijft op de uren dat de zon het warmste is.  En nadien zien we wel, geniet van de zon en van de warme temperaturen of gewoon je binnen houden kan ook natuurlijk, dat ga ik nogal het meeste van alles doen, alleen morgen trekken we er even op uit naar familie, waar het goed is om te zijn en waar we ook welkom zijn !

Nog een fijne dinsdag en maak er ook een mooie dag van, de zon is van de partij en meer moet dat meestal niet zijn om je goed te voelen !  Geniet waar je dat kan, al is het maar thuis in eigen huis . . . !



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!