zondag . . .



Alweer de laatste dag van de maand mei en we hebben mooi weer en tegelijk nog een zondag ook.  Voor iedereen dus een heel fijn weekend toegewenst, al is dat weekend al wel even bezig.

Wat deze dagen ons nog kunnen brengen weten we nooit op voorhand, dus hebben we echt geen plannen gemaakt ook niet !  Wat we wel zullen doen is gewoon genieten, genieten van wat er ons gegeven wordt, wat dat dan ook mag zijn, al is het maar van een lekker glaasje wijn.  Zo had ik me op donderdag rond 18.30 u op ons terras gezet, de zon is daar dan net weg, en ik genoot gewoon van een lekker glaasje wijn, de echtgenoot vroeg me wat ik dronk : zie je dat dan niet, een glas wijn.  En even later heeft hij daar ook van genoten en zodoende was onze avond ook heerlijk rustig.  Nadat je iets met alcohol gedronken hebt dan komt er een rust over je en dat had ook zo zijn gevolgen.  Weldra lag de echtgenoot s'avonds dan ook te snurken toen we pas in bed waren gegaan !  Maar geen nood, de oordoppen die ik draag namen het ergste ervan weg en ook ik sliep weldra rustig in, mag ook wel voor één keer . . . !

Geniet ook morgen nog maar van een dagje extra rust, het is iedereen gegund !


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!