vrijdag . . .


'k Wens iedereen een fijne vrijdag toe en straks het begin van een mooi en lang pinksterweekend !

In de voorbije dagen zijn we niet zo vaak thuis geweest, ge kent dat wel, hier nog wat gaan halen en daar nog eens gaan kijken naar ditjes en datjes en uiteindelijk ben ik in de voorbije dagen maar één enkele keer buiten op ons terras gaan zitten.  Och neen, ik zou liegen, ik ben maar één dag in de zon gaan zitten en ook niet gaan wandelen tussendoor maar wel heb ik op het terras gezeten, gisteren nog.

We hadden ergens een afspraak die wat langer uitliep dan voorzien en daarna hadden we nog twee winkels aan te doen, in die ene waren we vrij snel weer naar buiten wegens niet passend wat ik had gezien.  En in de andere zijn we ook niet zo lang geweest maar niet zonder een nieuw gsm voor de echtgenoot te bestellen.  Hij wil die vorige, pas aangekocht in het begin van het jaar, niet meer gebruiken, gewoon omdat als je daar alarmen in zet, gewoon voor verjaardagen en dergelijke, die blijft alarm geven zodat je dat moet stoppen.  Weet ge dat die zelfs een alarm geeft als je die helemaal uit zet en dan ook 's nachts blijft doordraaien zo lang totdat je dat alarm zelf uit zet, ook al als die helemaal uit staat, neen, dat is niet nodig.  Hij is nu dadelijk weer naar de fabriek toe of naar de invoerder of waar dan ook naartoe, wat ze er gaan mee doen dat weet ik echt niet maar of we ons geld ook gaan terug zien durf ik wel te betwijfelen maar ja, wat doe je ermee als je niet tevreden bent met wat ze geleverd hebben ?!  We zien wel, ondertussen is hij nu terug met die oude gsm aan de slag maar ik raadde hem een smartphone aan, dan kan ik hem ook wat helpen als hij problemen heeft ermee maar we zien wel.  Nu kan hij tenminste bij ons Whatsapp-groepje zodat hij ook de beelden kan bekijken van onze achterkleindochter Floor, want dat meisje ziet hij zo graag !

Deze namiddag komt er ook nog iemand naar ons toe om wat uitleg te verschaffen en daarna zou ik wel willen van de zon genieten, al is het maar in de latere uurtjes van de namiddag, zon kan ik wel gebruiken want ik zie nog echt niet bruin, helemaal niet al heb ik vaak gaan wandelen en heb ik tussendoor ook wat op het balkon gezeten in de zon, het is toch dit jaar niet hetzelfde als andere jaren, waarom, ik weet het niet.  In dat idee ben ik niet alleen moet ik zeggen want een aantal vrouwen die ik in de voorbije weken sprak zeiden me net hetzelfde : ik wordt dit jaar niet bruin blijkbaar !  Maar als die man vandaag de deur uit is dan wil ik wel genieten van de zonnestralen, mijn pakje om te zonnen hangt klaar, geloof me vrij.

Nu gaan we dus op een lang weekend af, het pinksterweekend, met mooi weer en met zon, in de hoop dat mijn huid dan toch wat meer kleur krijgt want die zon hebben we allemaal wel nodig.  Maak er vooral nog een heel mooi weekend van en blijf vooral genieten, hou het veilig en gezond, dat is wat telt !!!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!