vrijdag . . .


Een fijne vrijdag voor iedereen en hou je vooral gezond.  

Ook een applaus voor de mensen van de zorg en dat zijn er meerdere in onze familie.  Onze beide dochters staan allebei in de zorg, onze kleindochter ook, al zit zij nu wel thuis in bevallingsverlof maar voor iedereen die nu helpt met de verzorging, eender op welk gebied dan ook, wil ik een daverend applaus geven want zij verdienen het allemaal, één voor één . . . !!!

'k Heb het vandaag nog druk met de ramen te poetsen, nu moeten nog die op dat ene balkon gedaan worden en daarna mag voor mij het weekend beginnen.  Maar eerst wil ik jullie toch nog heel veel geluk toewensen, geniet ervan en maak er een mooi weekend van !!!




Reacties

  1. Inderdaad de mensen die nu in de zorg staan en voor ons hun eigen gezondheid in gevaar brengen.. we kunnen ze niet genoeg bedanken. Vandaag zag ik op TV al die witte lakens en applaudisserende en hoorde ik de song " you'l never walk alone" en dat is toch een kippenvelmoment hoor! Hou jullie gezond en sterk . Hartelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In onze familie zijn er drie die in de zorg staan : onze dochters zelf en ook de kleindochter, ze zijn allemaal met zorg bezig, de ene in het rusthuis, de andere in de OK op UZ Gasthuisberg en de derde in dienst van de stad Leuven. Ook ik kreeg rillingen toen ik de song hoorde en heb dat gevoel steeds omdat ze die ook wel gebruiken om bepaalde sporters een hart onder de riem te steken als ze ziek zijn of bij een overlijden en dergelijke. Ik ben ook heel gevoelig voor zulke dingen en steeds moet ik zorgen dat ik mijn gevoelens in toom probeer te houden als er zoiets gaande is. Tja, overgevoeligheid kan je niet weg steken maar wel proberen onder controle te houden, al dat tenminste al lukt ! Nog een fijn weekend.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!