fijn weekend iedereen !!!


Maak van dit weekend ook een heel fijn lenteweekend in de aanloop naar Pasen.  Want ook dat feest komt er snel weer aan, zeker als de paasvakantie weldra begint, het hangt allemaal wat samen.  Voor de kinderen zou het nu wat ontspanning moeten brengen na een tijd in de klas te hebben gezeten en gewerkt aan al wat hun opleiding ook maar in houdt.  Maar nu krijgen ze al dadelijk die weken voordien ook nog die crisis te verwerken, ze worden wel begeleid via de computer en andere netwerken maar toch, ze zitten thuis en vervelen zich meestal ook wel een beetje.  

Ach, net zoals de volwassenen zullen de kinderen ook wel hun afleiding hier en daar zoeken, en krijgen ook, hier en daar in huis wat kunnen meehelpen zal voor de oudsten dan ook wel lukken en is een welgekomen bezigheid.  Alleen als het nog een tijd blijft duren, dan zou de verveling wel overal kunnen parten spelen, dan krijg je hier en daar zo van die dingen die niet kunnen.  Ik hoop maar dat de jongeren geen vandalisme gaan plegen, want daar blinken een aantal onder hen wel in uit, al mag je iedereen niet over dezelfde kam scheren.

En de volwassenen, wel, ik weet het zo niet, ik weet wel dat niet iedereen zulke lange rustperiode ziet zitten, ik weet wel dat niet iedereen zoveel dingen kan doen dan ikzelf in mijn mars heb maar uiteindelijk zullen we heel opgelucht adem halen . . . als we dan toch nog gezond en in leven zijn want je weet maar nooit.  Je mag er niet aan denken wat er met je allemaal kan gebeuren want dat kon in betere omstandigheden ook wel voorvallen, dat weten we allemaal wel.

In ieder geval : hou het veilig en blijf gezond !



En om dit weekend goed af te sluiten nog snel het volgende : ik kreeg dit een week of wat geleden, te zien op het blog van een maatje en ik dacht dat het echt wel goed gevonden is !!!  In tijden van coronacrisis kan je beter zo denken . . . 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!