zaterdag . . .


Een heel fijne zaterdag voor iedereen, we zijn in het weekend en we zullen ervan genieten ook, in de mate van het mogelijke natuurlijk.

Maar toch wil ik jullie deze beelden ook niet onthouden, zo zie je maar dat er hier ook wel echt sneeuw heeft gelegen, de eerste beelden zijn van woensdag en de volgende zijn op donderdag gemaakt, ook toen het sneeuwde en dat was hier vrij lang en vrij veel . . . al is er niks blijven liggen !!!


Hier is natuurlijk geen sneeuw op te zien maar je ziet het overgrootouderpaar met hun achterkleindochter Floor !


Dit was er op woensdag, zo lag het er toen bij maar ook dat was vrij snel weer weg.


Ook nog van woensdag . . . 


Hier zie je nog mijn geraniums staan, al hadden ze wel te lijden van wind en de sneeuwdruk, donderdag is dit gemaakt en ook alle volgende, je ziet goed dat het sneeuwt en heeft zowat de hele namiddag door geduurd.



Jullie weten toch dat je de beelden op een groter formaat kan bekijken door op de eerste te klikken met de muis en daarna krijg je een band onderaan het scherm te zien waarop je de beelden, na het aanklikken, vergroot kan bekijken !

Reacties

  1. Daar ze zie twee trotse mensen! Corona of geen corona ik profiteer ervan om vandaag langs te komen en jullie een heel aangename dag te wensen want dan moeten we weer 4 j wachten op volgende 29 /2 en wie weet wiens hoofd er dan zeer doet !!!! Door die uitzonderlijke dag moet ik ook 1 dagje langer wachten om op het volgende wagonnetje te stappen...maar geen paniek dat komt er morgen wel aan
    Door die corona wordt de crisis bij ons om aan een regering te geraken wat op de achtergrond geduwd! Ach, over die " Hoge Pieten" zullen we maar zwijgen zeker...die leven niet onder het volk maar er torenhoog boven dus wat zouden ze zich van ons iets aantrekken...zie maar hoe "democratisch" ze met de vorming van een nieuwe regering omgaan... behouden of te krijgen!! DAAR word IK nu eens spissig van!!Maar het is zaterdag en hier zelfs met zon dus ... de pot op al die regeringsleiders....ik ben beschaamd in hun plaats.Hartelijke groeten en laten wij maar genieten van mekaars gezelschap al is het virtueel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ons bezoek is hier net buiten, dochter en schoonzoon, ze gingen hun jongste dochter halen bij een vriendinnetje maar zijn eerst tot hier gekomen om wat te praten. En ja, die regering, het is niet alles hé om een nieuw bestuur vast te krijgen in dit landje. Genieten jullie nog maar van het zonnetje, hier heeft het een uur of twee geleden nog danig hard geregend ! En verder ga ik seffens een aantal poten van het konijn klaar maken voor morgen, smakelijk dus voor morgen. Lieve groeten voor jullie beide en geniet maar verder, wij zullen hier wel genieten van nog wat rust !

      Verwijderen
  2. Beste Chris,
    Het ziet er een gezonde schattige baby uit. Ook proficiat aan de ouders.
    En, by the way… je grijze haren staan je beeldig. Het maakt je zeker niet ouder.
    Lut & Gaston

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allez, bedankt jullie beide, zowel voor de achterkleindochter als voor mezelf. En je mag het geloven of niet maar daar komt nu echt geen kleuren meer aan te pas ! Ik was dat zo beu om daar telkens zo lang te moeten zitten totdat alles gedaan was, ik ga nog wel naar de kapper om de haren te laten knippen maar veel verder zal het niet meer gaan. Ik vraag dan ook wel raad van hoe moet ik dit of dat doen en hij geeft me dan de raad van zo verder te doen. Alleen die donkere haren rondom mijn gelaat die zou ik nog wel weg willen maar dat zal ook wel eens komen zeker ?! Nog een fijne dag en vergeet vooral niet te genieten !

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!