weekend . . .


We zijn aan het weekend bezig, eigenlijk van gisterenavond al, zo tel ik dat toch want voor mij was vroeger vrijdag de dag dat ik eens rustig kon relaxen voordat we op zaterdag weeral met andere dingen bezig waren.  Maar nu zal er een tijd komen dat ik wat meer gewicht op mijn schouders moet nemen hier in huis en dat valt me zwaar, dan schieten die mooie momenten erbij in . . . jammer maar helaas, het kan niet anders.

Maar ik zie toch nog uit naar het weekend en dan wil ik toch ook wel wat genieten, doen jullie maar net hetzelfde en maak er ook een mooi weekend van, in ieder geval is de zon al van de partij, hier bij ons toch en dat doet dat het toch wat vriendelijker aanvoelt om de dag mee te beginnen . . .


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!