weekend . . . !


Inderdaad, het is weekend en we gaan er eens goed van genieten . . . nadat ik alles gedaan heb gekregen wat er nog op mijn lijstje staat en dat is vrij veel !!!  Maar je kan daar steeds wel wat van af doen, er zijn dingen die kunnen blijven liggen tot op maandag . . . misschien toch wel doen ook !

En zo gaan we dan het weekend in, we zitten in de donkere dagen van het jaar en de kortste dagen van het jaar er nog eens bij, niet bevorderlijk voor je wandelingen en wat beweging buiten.  Zeker met het regenweer en de wind die er dan ook nog eens bij is, maar we moeten erdoor . . . door het weekend wil ik dan wel zeggen.

Gisteren hebben we toch een drietal afspraken afgewerkt, eentje werd verplaatst en dat moest dan tegen de avond aan gebeuren, geen erg maar het maakte de namiddag wel vrij druk.  Ook nog op het laatste moment een andere afspraak gemaakt en ook die nog afgewerkt, het was dus druk en nu wil ik wat gerust gelaten worden . . . heb ik in mezelf gezegd.

Voor vandaag staat er nog een wasje op het programma, de rest heb ik gisteren tussen de bedrijven door afgewerkt, het ging vrij vlotjes omdat ik reeds van in de voormiddag ermee bezig was.  Nu even bezinnen wat we gaan doen met de feestdagen, wat er moet besteld worden en dergelijke zaken meer.
Mijn papier van vorig jaar ligt er nog en daar ga ik eens naar kijken om te weten hoeveel we ervan besteld hebben en waar allemaal.  Hoeveel broodjes, hoeveel taarten, hoeveel biscuit en wat nog allemaal, kaasschotel, broodbeleg en dergelijke dingen meer, dat moeten we nog uitzoeken.

De komende dagen zullen ook nog vrij gevuld zijn, een aantal afspraken op dinsdag en woensdag en daarna zien we wel, ik weet dus echt wel wat te doen in de komende dagen.  Of ik dan ook nog het poetsen gedaan zal krijgen, dat zien we wel, anders moet dat maar op maandag en woensdag van de komende week . . . als alles lukt zoals we het gepland hebben . . . !

'k Wens iedereen een heel fijn weekend toe, eet, drink en doe waar je zin in hebt maar blijf vooral gezond !


Reacties

  1. Weet je wat ik onder jouw Kerstboom zou willen leggen... een kaartje met daarop de wens:" Doe het nu eens wat rustiger aan Chris" wat vandaag niet gedaan is loopt niet weg ... zolang er nog een morgen is dan lukt het wel! Nog een hartelijke groet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k Was iets eerder al in mijn hoofd bezig dat ik morgen toch eerst ga proberen om de ramen te lappen van onze slaapkamers, daarna kan ik de kamers poetsen en is dat al gedaan. Dan zit ik in de loop van de week wat gemakkelijker want er zijn toch alweer een paar consultaties waar we naartoe moeten op dinsdag en woensdag in het ziekenhuis. Nog een fijne avond verder.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!