oudjaar . . . Nieuwjaar !!!


Vandaag sluiten we dit jaar af met wensen voor iedereen.  Daarom zet ik hier mijn wensen die ik heb voor alle lezers en lezeressen, ze komen wel uit mijn hart al heb ik dit gedichtje van het internet gepikt !


'k Wens je fijne feestdagen,
een knuffel, een kus, een lach.
'k Wens je een gezellige kerst
en dat je volop genieten mag.

'k Wens je een gaaf nieuw jaar,
meer goede dan slechte dagen.
'k Wens dat je zorgen verdwijnen
en dat jij je dromen mag najagen.

'k Wens je meer lachen dan tranen,
'k wens je meer zon dan regen,
'k wens je geluk en gezelligheid
en boven alles een liefdevol leven.


Hiermede neem ik afscheid van het oude jaar dat ons wel wat mooie dingen bracht maar ook verdriet om hetgeen we niet meer zullen kunnen doen en vreugde om het nieuwe leven dat weldra in onze familie zal geboren worden.  Toch iets om naar uit te kijken en ook om ons aan op te trekken, dat hadden we nodig na alles wat we in het voorbije jaar hebben meegemaakt.

We kijken nu naar de toekomst maar zijn bang voor wat die ons nog kan brengen, met een bang hart gaan we dus het nieuwe jaar tegemoet en zullen proberen er het beste van te maken.  Wat steun kunnen we van iedereen wel gebruiken, we zullen het nodig hebben maar zo lang dat we nog kunnen gaan wandelen en genieten ben ik al dik tevreden, er zijn er die het met veel minder moeten stellen.

Met deze beschouwingen gaan we het nieuwe jaar tegemoet, dat iedereen van de feesten mag genieten in alle rust en samen gaan we de toekomst tegemoet.  Wijzelf moeten leren van dag tot dag te leven, in de hoop dat ook die volgende dag nog veel mooie dingen mag brengen voor ons maar ook voor iedereen.






Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!