vrijdag . . .




Als alles in de voorbije dagen verlopen is zoals ik het in mijn hoofd zag gebeuren, ben ik op donderdag naar Leuven geweest.  Dat was zo voorzien omdat we een aantal cadeaubonnen gaan schenken aan onze kinderen en kleinkinderen, ze vragen daar meestal zelf om gewoon omdat ze dan na de feestdagen kunnen zien waar ze wat kunnen kopen en hoe ze dat misschien reeds in de komende periode kunnen doen.  Wij zijn daar ook voorstander van omdat je dan zelf iets koopt wat je graag ziet of wat je graag hebt, en gedachten kunnen verschillen maar ik zie het als een voordeel.

Welk weer we gaan hebben vandaag, geen idee,  het is immers nog maar woensdag wanneer ik dit hier neer zet en naar het weer heb ik niet echt gekeken.  'k Kan ook mijn gsm daarvoor wel eens bekijken maar dat is niet altijd juist wat ze daar vertellen, het gaat hem immers over een hele regio en zoals je weet kan het weer hier van minuut tot minuut veranderen en anders zijn dan in een naburig dorp.  Dat zou de eerste keer niet zijn dat er hier iemand binnen komt die zegt dat het in Holsbeek heeft geregend en hier is geen druppel gevallen, of net omgekeerd kan ook natuurlijk.

Maar genoeg over het weer, laat ons het over vandaag hebben.  Vrijdag, dus de laatste werkdag van de week, dan is het toch weer het begin van het weekend.  Voor de kinderen zit er dan al een week van studeren en examens op, nog een halve week meter, zou onze kleinzoon dan zeggen.  Ik meen dat hij tot woensdag nog moet studeren en daarna is het weeral voorbij voor een poosje.  De kleindochter die heeft nu stage en dan is er geen examen natuurlijk, al zal dat op een andere periode in het jaar wel zijn maar ik weet niet echt wanneer.

Jullie zal ik eerst en vooral een fijn weekend toewensen, geniet nog van de vrijdagavond en mocht het weer wat tegenslagen, we maken er toch het beste van.



Reacties

  1. Die kerstboom staat daar maar mooi te stralen Chris! Dat geeft warmte en dat kunnen we gebruiken want buiten is het heel fris geweest vandaag! Fijn weekend Chris!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben vandaag sneeuw gezien en het begon hier gisterenavond al te regenen toen we naar huis kwamen van het verjaardagsfeestje van Maaike, onze oudste kleindochter, ze is 20 geworden en heeft ons een heerlijk dessertenbuffet voorgeschoteld. Omdat de ondergrond wat bevroren was en koud bleef dus alles ergens hangen of liggen en zag het deze morgen wit ! Wij hebben dus al sneeuw gehad, ik weet niet hoe het er bij jullie uit zag, heb nog niet de kans gehad om overal eens langs te gaan. Het vieren ging voor in het weekend ! Nog een fijne zondag verder.

      Verwijderen
  2. mooi hoor je interieur met je kerstboom !! en geschenbons voor de kinderen = goed idee , hier geef ik aan de kleinkinderen een enveloppe , en verder zijn we hééééél blij om samen te zijn = 2 keer per jaar = topdagen !
    ik wens je ook een fijn weekend Chrisje , tot ziens en geniet van je mooie kamer . gr. Ani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stond mijn reactie er nu of niet ? ik vind je interieur heel mooi met je kerstboom !groeten van Ani

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je reactie stond er reeds Ani, dat gaat wel vanzelf hier bij mij om daarop te antwoorden, ik hoef maar "beantwoorden" aan te klikken ! en ik ben blij dat je het mooi vind. We hebben ons best gedaan maar die schilderij hangt nog niet op haar plek en ook die box links moet nog worden weg gedaan maar dat zijn zaken die we later wel zullen doen, nu is het voorzichtig zijn met die kerstboom want daar hangt veel glaswerk in ! En niet alleen glas, ook kristal maar het verschil zie je zo niet . . . Verder hebben we dat kastje nu even wat opgeschoven naar links maar dat is dan in een schuine hoek, het staat er nogal vernepen bij maar het gaat voor een maand of wat . . . en dan komt het terug op zijn normale plek te staan, ook die lage kast, daar kunnen we wat mee schuiven en zo krijgt alles op het einde van het jaar een plaats ! Een andere oplossing was er niet, gewoon omdat er in de rechterhoek een radiator staat en ja, die had beter ergens anders gestaan . . . maar weet je dat allemaal vooraf ?! Ook dicht aan die radiator staat dan mijn computer, wel een meter er vanaf maar ook weeral niet zo ver . . .en die moet niet mee op beeld, dat stoort maar die zit in een kast . . . en die kan dicht, een groot voordeel als we allemaal hier samen zitten. Nog een fijn weekend.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!