een fijne dinsdag . . .



Veel staat er niet op onze agenda voor deze week en dat is misschien maar goed ook !  De boog moet niet altijd gespannen staan, er mag ook wel eens genoten worden van ditjes en datjes en verder moet een mens ook wel eens andere dingen gaan aanschaffen.

Zo hebben we vergeten een agenda mee te brengen toen we daar waren in de winkel, ook een kleine kalender om op ons kastje te zetten, weten welke datum we hebben is ook belangrijk.  Verder weet ik niet zo dadelijk wat nog, ach ja, kerstkaarten, jaaah, ik stuur die nog, moet kunnen, ik maak er ieder jaar wat moois van !

Misschien duikt er hier of daar nog wel iets op maar dat zien we dan wel, eerst zorgen dat alles gedaan geraakt wat je heel zeker wil doen, gisteren ben ik dan ook nog naar de pedicure geweest en ook dat is dan weer voor wat tijd achter de rug.

We zijn begin november en wat er hier nog te doen en te beleven valt dat weten we nu nog niet maar ik hoop van ganser harte dat de maand november ook nog mooi mag zijn en dat we dan ook weer wat meer naar buiten kunnen om te genieten van een wandeling.  Ik zie er reeds lang naar uit omdat ik eerst verkouden was, daarna met rugpijn zat en nu dit allemaal zo goed als achter de rug is wil ik er wel terug tegen aan gaan.  Wat beweging doet iedereen deugd en vooral ik heb dat dubbel en dik nodig, de maand november is een maand dat het grauw en grijs kan zijn of worden en daar moeten we ons op goede dagen tegen wapenen.  Ik weet als geen ander dat ik er last van heb dat we minder licht hebben en zijn of haar voorzorgen nemen is aan te raden . . . 

Nog een fijne dinsdag en geniet er maar van zoveel en zo lang je kan !!!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!