donderdag . . .


Het was dinsdagmorgen, ik werd wakker, 'k moest die dag naar de kapper.  'k Had mijn wekker gezet op 7u maar net voordien was ik dus wakker geworden, keek naar de wekker en wat bleek, 't was 6.57u, tijd om op te staan dus.  Dat is mijn ingebouwde wekker die dan zijn werk doet blijkbaar.

En dan nog iets, ik had ook op maandag nog boeken nagekeken om op mijn e-reader te zetten, ik had als eerste een boek van Deflo opgeschreven met de titel "Verdorven", had daaronder er nog een aantal andere genoteerd en daar wou ik eens de korte inhoud van lezen, voor zover dat wat zegt over een boek natuurlijk.  En waarover ging het in het nieuws op dinsdagmorgen : over Deflo die overleden was.  Is het toevallig of is het een gevoel dat ik heb om daar naar te gaan surfen, geen idee, ik heb vaak van zulle "toevalligheden", dat je bijna aan jezelf begint te twijfelen.  Ik wijt dat dan aan mijn overgevoeligheid dat die me parten speelt en verder heb ik daar ook geen verklaring voor.

Rest mij nog jullie een fijne donderdag toe te wensen en niet te veel "toevalligheden" tegen te komen, geniet nog van deze dag en maak er vooral het beste van !



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!