vanaf nu even wat blogpauze nemen . . .

Ook wij gaan tussendoor wel eens met vakantie, al wou ik dat we meer gingen maar ja, ik ben niet alleen !!!

Nu dat de rust hier in huis weer is teruggekeerd, kunnen we gerust vertrekken.  Gerust, geen idee eigenlijk wat dat is, ik ben steeds op iets aan het denken en dubben en dat is niet zo gezond, ik weet het.  Maar wanneer we met vakantie zijn dan heb ik niet zoveel omhanden en dan laat ik dat dubben ook varen . . . en kan ik heel goed slapen !  Zo komen we meestal goed uitgeslapen terug thuis van vakantie en zo zou dat ook moeten zijn.

Dus als je dit leest zijn we reeds ergens onderweg, zoals altijd eigenlijk.  Want blijven stilzitten dat is niks voor ons, het mag er wel eens tussenkomen maar niet te veel, wel in beweging blijven en dat komt lijf en leden te goed.  Al was dat in deze warme periode wel heel wat minder dan voorheen.

We hebben onze voorzorgen genomen, zoals altijd, wat medicatie hier en daar mee genomen om ook ginder onze eigen spullen te kunnen gebruiken, dat kan wanneer je met de wagen rijdt en zoveel mogelijk mee neemt van thuis uit.  En dat "zoveel mogelijk" wil zeggen : zelfs onze vouwstoelen gaan mee, jaarlijks komen die van stal om mee met ons op pad te gaan.

Heerlijk toch als je langs de kant van een bos kan gaan "kamperen", met picknick onderweg, eten, drinken, en materiaal om dat nog wat beter te laten verlopen allemaal !  Ja, ook mijn "stokken" gaan mee, ik gebruik die alleen om te gaan wandelen en dan nog niet in de eigen omgeving want dat is dan te moeilijk, ik wil dan vooruit en zo snel als mogelijk terug op onze eigen vertrouwde grond aankomen.  Op vakantie moet dat helemaal niet en staat er geen tijd op, als we het kunnen gedaan krijgen op anderhalf uur hoeft dat niet echt zo te gaan voor mij, als er onderweg wat te zien valt dan wil ik dat ook gezien hebben . . . en er ook meestal wat beelden van te maken.

Vakantie is vakantie, 'k hoop dat jullie er al van genoten hebben, wij doen dat nu dus reeds op dit eigenste moment en komen binnen dit en enkele weken wel ergens terug opduiken op dit blog.

Tot later eens en ik hoop erop om nog wat mooie beelden te kunnen schieten op onze wandelingen, al zijn het vaak op reeds bekende wegen dat we dan ook lopen, toch zien we  wel nieuwe dingen en beleven we hier en daar wat.  Komen jullie binnenkort ook kijken naar de mogelijk beelden ?!  Tot weerzien !


Reacties

  1. Geniet , geniet en nog eens geniet Chris , hier loopt niets weg hoor en hopelijk hebben jullie aangenaam weer om wandelingen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!