maandag . . .

Maandag, een nieuwe dag, een nieuwe week en wie weet wat nog allemaal ?!

Eerst en vooral : de beloofde beelden tonen.  Weet je nog wel dat ik sprak over het domein hier in de buurt, wel daar heb ik dus een beeld over gevonden dat goed weergeeft hoe het met de grote vijver gesteld is.  Maar ook eentje van onze "berg", hoe dor alles eruit ziet, jammer toch maar het is ook daar net zoals overal : gewoon droog door die hittegolf en het droge weer.


Hier zie je heel goed hoe de vijver er nu uitziet, hij staat aan de rand droog maar in het midden is er nog vrij veel water in.  Alleen kan je van het het water zelf niet veel meer zien, gaan die blauwe algen nu toch eindelijk eens dood geraken ?!


Hier zie je dus hoe de toestand is op de berg zelf, van de hoogte zie je niks op dit beeld.  Alleen kan ik je bevestigen dat die heel wat hoger is dan de appartementsgebouwen die beneden aan de voet ervan zijn opgetrokken.  Die hebben dan allemaal toch een zestal verdiepingen, dus verdubbel dat en je zal ongeveer aan de hoogte van het bovenplateau geraken.

Dan vond ik ook nog een zonsondergang over de berg en die zet ik hier ook neer . . . samen met dezelfde zonsondergang die ik van bij ons thuis uit heb gefotografeerd.


Dit hierboven zijn geen beelden van mij maar als ik ze niet zou mogen gebruiken verneem ik dit graag en zal ze dan ook hier verwijderen.

Hierna staan de verschillende beelden die ikzelf nam van dezelfde zonsondergang.






Voor iedereen nog een fijne week !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!