dinsdag . . .


Wat ik vandaag nog allemaal moet gedaan krijgen staat vooraf reeds vast, ja, ook dat kan natuurlijk.  Al ga ik niet vergeten om ook tussendoor eens wat anders te doen. 

Komen lezen op sennet bijvoorbeeld, doe ik ook nog bijna dagelijks.  Ik zet hier met opzet bijna dagelijks omdat ik op drukke periodes wel eens durf van die computer te laten uit staan en alles doorsturen met mijn gsm ga ik niet doen, dat vertik ik, al wil ik het wel eens proberen maar dan vermoed ik dat daar toch wel wat meer komt bij kijken als hier gewoon wat intikken.  Niet dat ik daar voor bang ben maar ik hou er niet van om ook zo op internet te gaan, al doen er heel vele dat degelijk wel. 

'k Zit met het probleem dat ik die toetsen niet zo goed zie zonder bril en steeds met die bril op de neus rond lopen is me wat te veel van het goede.  'k Heb dat vroeger gedaan en nu wil ik daar vanaf, zeker met deze warmte, loop dan maar eens in de zon rond met een bril die steeds onder stoom wordt gezet door het zweten van jezelf !!!  Alles heeft zo zijn voor- en nadelen, je kan die letters groter zetten en zo van die dingen allemaal, die staan bij mij reeds op de grootste mogelijke stand.

Zo is het ook wel eens dat onze dochter of kleindochter wat laat zien op haar gsm en dan moet ik steeds maar zeggen dat ik dit niet zo kan bekijken, ik zie gewoon niet wat erop staat.  En steeds een andere bril op zetten is ook geen optie, ik weet het wel, ik ben koppig geworden en wil het laten zoals het is.  Er zijn hier al genoeg problemen die ik steeds maar in mijn hoofd erbij prop en die geen oplossing krijgen maar ja, daar moet ikzelf mee leven, al is dat hier niet meer gemakkelijk als je een echtgenoot hebt die alles lijkt te vergeten.  De huisarts maakt er niks van, hij ontkent het steeds en ik zit op de overschot en kan alles maar oplossen, ook dat maakt dat je nooit nog gerust weg kan gaan of dat je steeds op alles zelf moet letten en is heel erg vermoeiend !

Maar om nu op die computer terug te komen, ik kreeg vandaag weeral een telefoon van iemand van een callcenter, het was in het Engels en ging over Microsoft.  Weeral zo eentje die je wil van het kastje naar de muur sturen of van de regen in de drop, alhoewel, die regen zou wel eens handig kunnen van pas komen hier ten lande.

Mensen willen regen en ook wij snakken naar verfrissing, evenals die planten van ons, het wil maar niet regenen maar ja, we moeten er ons bij neerleggen.  Eens dat het terug fris is zullen we wel snakken naar het mooie weer dat we hadden. 

Al is dat mooie weer nu ook wel iets te veel van het goede, een mens is nu ook nooit eens tevreden !!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

Een fijne zondag iedereen . . . !!!