weekend !!!


Jazeker, de werkweek zit er weeral op, het weekend is net begonnen, we zijn dus al zaterdag.  Maar eigenlijk reken ik niet meer zoals dit, ik vind dat mijn weekend reeds begint met een rustige vrijdagavond, dan kan ik genieten van wat ikzelf wil en meestal is dan mijn ventje een avondje kaarten met zijn maten, moet kunnen.
Zelf kijk ik dan naar welke film of programma dat ikzelf wil en dat vind ik dan weeral echt fijn om zo rustig in mijn eentje hier te zitten, het moet ook wel eens kunnen dat we mekaar los laten om zelf ons eigen ding te doen.  Al moet ik zeggen dat we graag samen naar dezelfde filmen en programma's kijken, ik zoek er meestal wat uit dat ons beider interesse weg draagt, net op de vrijdagen alleen hoef ik niet met iemand anders rekening te houden.
Wat dan ook resulteert in het volgende : vaak begin ik een film maar als die me niet echt aan staat dan gooi ik die al snel weg, weg uit de serie, gewoon delete en we zijn er vanaf.  Soms ben ik zo dan ook een tijdje aan het zoeken naar een mooie film die de moeite is om op te zetten en waar je een goed gevoel bij hebt, of die je tranen brengt of een lach, het is me eender, als het maar iets zinnig is wat daarop te zien is.
In de winter zijn de donkere avonden nogal lang en dan kan ik op de tijd dat de tv aan staat wel 2 filmen na mekaar zien, geen extra lange wel te verstaan maar die ongeveer anderhalf uur duren.  Nu moet ge ook rekening houden dat daar meestal reclame tussen komt, dus ja, dan zijn die al snel wat korter als je die reclame gewoon doorspoelt, zo is het dus best mogelijk.  Of ik begin een serie afleveringen van de ene of andere reeks te bekijken, soms kijk ik zelfs in dubbele snelheid, het hangt er alleen maar vanaf of ik de ondertitels dan nog goed kan gelezen krijgen en dat is vaak een struikelblok.
Maar het weekend lonkt, dus nu ga ik al eens mijn keuze vooraf maken, wat gaan we doen, wat gaan we zien, wat willen we samen zien ?  Och, na even zoeken vind ik hier wel iets dat me aanstaat, en is dat niet zo na even kijken, ge weet wel, die deleteknop, die staat er voor iets hé !

Voor iedereen een fijn weekend !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!