jarig . . . !!!


Euh neen, ik ben niet jarig maar wel mijn blog.

Op een rustige dag keek ik eens terug op het afgelopen jaar, en toen viel me op dat net op deze dag mijn blog jarig is, één jaar geworden, goedgekeurd werd het en goed bevonden.  Al was het in het begin maar moeilijk om er een reactie op te zetten, na een aanpassing zo'n half jaar geleden, werd het ietwat gemakkelijker maar dan werd het weer voor anderen moeilijker.  Hoe het komt, geen idee eigenlijk maar we doen verder zoals we bezig zijn.  Ik voel me hier in mijn sas en dat is vooral wat telt, op dit blog is het veel gemakkelijker om een logje te zetten en ook de afbeeldingen erop te krijgen, eenvoudig eigenlijk.  

Hier heb ik geen scripts meer nodig om alles in goede banen te leiden, ik hoef ze niet ergens anders te gaan posten om daar een script vast te krijgen en zo van die dingen allemaal, nogal omslachtig was het eerder op die andere plek . . . al heb ik me daar meer dan 15 jaren goed gevoeld eigenlijk.  Dus al bij al was het een goede zaak om hier terecht te kunnen, als ik het geluk van leven heb dan blijf ik hier een hele tijd en dat wil wat zeggen, ik ben vrij honkvast op dat gebied.  Waarom ook iets goed weg doen als je nooit weet wat het op andere weiden is en hoe het is . . . geen nood, ik blijf hier nog wel een tijdje zoals je leest.

En voor wie hier nieuw zou aankomen, welkom, het gaat je hier goed, nog een fijne dag verder en geniet er maar van.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

Een fijne zondag iedereen . . . !!!