donderdag . . .


Oh !, zei ik woensdagmorgen, het heeft geregend !!!  Ja, het had geregend, dat is waar maar veel is er echt niet gevallen, even wat gesprenkeld op de wagens en op alles wat bloot staat opgesteld maar verder ging het weer niet.  We mogen al bij zijn dat het stof is geblust !
Maar veel verkoeling had dat niet gebracht, we hadden al 22° en meer toen het nog geeneens 8 u in de morgen was.  Ik was weeral vroeg wakker maar heb verder wel goed geslapen, of ik ook ben uitgerust is wat anders maar ik slaap nu tenminste, en dat zonder er iets voor te moeten doen.  Of we dat in de komende dagen en nachten ook nog zo gaan aanvoelen is wat anders, een mens tracht nu naar koelere momenten, als die er al zijn of komen.  Maar veel meer kunnen we niet doen, gewoon zorgen dat we ons veilig en wel in onze eigen omgeving kunnen bezig houden met eender wat zodanig dat je toch ook nog echt een leven hebt.

Maar vandaag is het donderdag en dan moet ik in de namiddag naar de kapper.  Eens wat anders in zo een warme omgeving doorbrengen, gelukkig is daar airco aanwezig en ik hoop maar dat die niet te koud staat.  Anders valt die warmte op je wanneer je er naar buiten gaat en dat kunnen we missen als kiespijn.  Waarom zeg je dat niet af, heeft er gisteren nog iemand gezegd, neen, dat doe ik zeker niet, mijn haar heeft onderhoud nodig, lees kleuring, en dat moet op tijd en stond gebeuren of ik voel me er niet meer goed bij.  Ook wil ik die lokken wel wat korter hebben op dit eigenste moment, zodanig dat je die snel gewassen en ook gedroogd hebt nadien en dat het er dan terug wat fatsoenlijk uit ziet.  

En verder hopen we nu dat het op zaterdag toch nog wat degelijk weer is ook, gewoon omdat we ergens verwacht worden om feest te vieren, een hele familie samen.  Buiten zitten zou heerlijk zijn als de zon al niet te fel schijnt maar daar kunnen we wel een mouw aan passen vermoedelijk.  We duimen allemaal dat het weer heerlijk is om buiten te zitten !

Vandaag gaan we zorgen dat ook onze living er wat deftig uit ziet, zo gewoon tegen het weekend aan.  Of er een stofzuiger gaat gebruikt worden, geen idee eigenlijk maar we zien wel hoe of wanneer.  Of gaan we dat toch maar uitstellen tot op vrijdag, we zien wel hoe het draait en keert, met deze hittegolf moeten we eerst afrekenen en daarna pas beslissen . . .

'k Wens iedereen een fijne donderdag toe en hou vooral jullie hoofd koel, de rest volgt dan wel vanzelf . . . !!!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

Een fijne zondag iedereen . . . !!!