een nieuwe week begint . . .


Een nieuwe week en ook een mooie week ?!  Dat is iets wat we nog moeten afwachten natuurlijk.

Eerder had ik het plan opgevat om eens op vrijdag naar de markt te gaan in Leuven maar omdat er zoveel maren waren waarom ik het beter niet zou doen, ben ik dus echt niet geweest, je las het eerder al.  Moet ge weten dat de markt overal verdeeld over de stad staat, wel in dezelfde omgeving maar verdeeld.  En wie dan waar staat, ja daar heb je het raden naar, misschien is dat reeds eerder meegedeeld door stad of zo maar daar heb ik nu geen weet van, ik weet het echt niet.  

Omdat er nu dan ook op die plaats geen bussen rijden is het beter om dat bezoek aan de stad uit te stellen, je moet dan van aan het station te voet gaan en zo je weg verder zoeken, dan heb je ondertussen al wat kilometers afgelegd eer je op je bestemming bent of in de buurt van winkels bent die je wil aan doen, daardoor heb ik dus gepast.  Die nieuwe standplaatsen zijn er reeds een hele tijd en zou duren tot het einde van dit jaar, lang om alles gedaan te krijgen maar de werken aan Ladeuze en andere delen van het plein moeten uitgevoerd worden zonder dat de arbeiders gestoord worden.

Wat we wel nog kunnen doen is met de auto tot in het centrum van de stad rijden en ons daar parkeren, dat gaat wel maar is een dure grap.  Dat is ook de reden dat we tegenwoordig toch met de bus gaan als we ergens moeten zijn, het is gemakkelijk maar je moet je pakjes wel even dragen totdat je weer thuis bent en dat is vaak de rem die je doet twijfelen om te gaan.

Ondertussen heb ik weeral een lijstje opgesteld met allerlei spullen die ik nodig heb en dat wordt steeds maar langer dus stellen we dat bezoek best niet te lang meer uit, deze week zou het er wel eens kunnen van komen, we zien wel wanneer . . . 

In ieder geval, geniet ook van deze week, je weet het, laat de tijd niet voorbij gaan zonder ervan te genieten want die komt nooit meer terug . . . !!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

Een fijne zondag iedereen . . . !!!