donderdag . . .


Inderdaad, voor iedereen een fijne donderdag  en lees vooral wat hierboven bij die bloem wordt gezegd.  Voor ons is het vandaag zo goed als het einde van deze werkweek, ik verklaar me nader . . . 

Morgen is het een speciale dag voor ons en ook overmorgen maar . . . daar moeten jullie nog even voor geduld oefenen, je leest wel wat er dan gaande is . . .

Er zijn er die vroegen of ik al zenuwen kreeg tegen dat het zover is, neen, dat niet maar wel een beetje spanning maar dat werken we gewoon weg . . . je kent dat wel . . . 


Hier echt wel een lentebeeld van een mooie donderdag, ik hoop dat het voor iedereen tenminste een mooie dag is en dat daar goed wordt van genoten ook.  Of ik vandaag zal op ons terras gaan zitten, misschien maar misschien ook niet, je weet dat immers nooit vooraf wat er allemaal kan tussen komen.  In ieder geval mocht het goed weer zijn, geniet er vooral van, het is iedereen gegund . . .


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

Een fijne zondag iedereen . . . !!!